2011. július 29., péntek

Karamellszínű csinos juhnappa bőrkabát - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Megvételre kínálok egy csodálatos karamellszínű, igen csinos, nőies valódi juhnappa bőrkabátkát.
Nagyon szép állapotban kínálom eladásra: itt vettem, rögtön elvittem tisztíttatni, így erre már nem kell költened.
Tisztíttatás után csak egyszer volt rajtam.
Szép nyakkal, elején négy gombbal záródik.
Elején van két különleges kerekített zseb is.
Derékban szabott. Nagyon szép varrások teszik mind az elején, mind a hátulján még csinosabbá, nőiesebbé.
Tartozik hozzá még egy vékony bőrövecske, amivel igazán csinossá teheted ezt a csodaszép kabátkát!
Belsejében vékony selyembélés van.
Egy pici hibájára felhívom a figyelmet, amit megvásárlás előtt én sem tudtam és a tisztításkor pontosítottak: a két ujja alatt, (belül, nem látható helyen, így nem rontja az összhatást) van egy-egy izzadtságfoltocska.
A kikiáltási ár - leszámítva az 5. 000, - Ft-os tisztítási díjat - jelképes.
Ennyiért sehol nem kapsz ilyen szép juhnappa bőrkabátot!
Postai feladás: ajánlott levélként.
Súlya: kb. 750 gramm, így  585, - Ft + 225, - Ft (ajánlott)
Ha kérdésed van írj bátran, szívesen válaszolok mindenre!
Nézz szét nálam, több termékem vásárlásával postaköltséget spórolhatsz!



Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-06 07:14
. Karamellszínű csinos juhnappa bőrkabát - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése