2011. június 28., kedd

Be sexy gyantaszett érzékeny bőrre is! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Köszöntelek az aukciómon!
Most egy nagyon klassz gyantaszettre licitálhatsz!
Márkája: X-Epil Be Sexy
Használható: egész testen
Érzékeny bőrre is!
(Ez tuti biztos, mert én is használtam, és az én bőröm nagyon érzékeny mindenre, de a bőrpíren kívül semmi bajom sem lett! )
4x2db-os a csomag (tehát összesen 8db)  (2őt már elhasználtam)
Van hozzá 1db törlőkendő is.
1alkalommal többször is használható, csak jól össze kell melegíteni a tenyeredben!
A licit 1Ft-ról indul, minimálár nélkül!
Nem érdemes kihagyni!
Az aukció csak 1hétig tart!!!
Köszönöm, hogy benéztél, nézd meg a többi aukciómat is!
( A képek telefonnal készültek, minőségileg nem tudtam jobbat csinálni)



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-02 17:11
. Be sexy gyantaszett érzékeny bőrre is! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése